Prefabrykaty Drogowe i Kolejowe / Produkty kolejowe
Aktualnie wdrożyliśmy do produkcji prefabrykaty stosowane w kolejnictwie. Pierwszy etap w tej płaszczyźnie rozpoczynamy od produkcji elementów do budowy peronów kolejowych. Przygotowaliśmy w pierwszym etapie dwa różne prefabrykaty:
Ścianka Peronowa typu L (w dwóch wymiarach) i Płyta Peronowa typu P1 (w trzech wariantach)
Na nasze zlecenie wykonano badania produktów i cały proces projektowo-badawczy został zwieńczony wydaną przez Instytut Kolejnictwa Aprobatą Techniczną IK o numerze AT/07-2013-0285-00.
|
|
![]() |
|
Oba prefabrykaty po wbudowaniu i złożeniu stanowią gotowy peron. Jednocześnie rozpoczynamy produkcję dwóch typów ścianek peronowych, pozwalających zaprojektować i wybudować dwa rodzaje peronów
I.wysokość 76cm (ścianka L1) II. wysokość 55cm (ścianka L2).
Do tego dysponujemy trzema wariantami płyt peronowych, w których zmienną jest lokalizacja pasa bezpieczeństwa umożliwiająca budowanie peronów przystosowanych do różnych prędkości. Prefabrykaty wykonujemy z betonu o klasie co najmniej C30/37 i mrozoodporności F150, spełniającego wymagania klasy XC4, XD1, XF2. Ponadto płyty możemy produkować w różnym zabarwieniu w zależności od wymagań projektu.
W tej sytuacji pozostaje nam tylko powiadomić Państwa, że uruchomiliśmy produkcję zgodną z postanowieniami tej aprobaty. W związku z tym zwracamy się z prośbą o uwzględnienie przez Państwa w obecnie realizowanych i przyszłych projektach naszych materiałów. Zawsze chętnie, jak dotychczas, złożymy Państwu ofertę na każde zapytanie i mamy ambicje stać się Waszym dostawcą.
Poza elementami peronów produkujemy również wiele elementów z katalogu KPED, podwaliny pod ekrany akustyczne oraz systemy kanalizacji zewnętrznych o nazwie EuroPipe.
![]() |
![]() |
Targi TRAKO2013 w Gdańsku
24 - 27 września 2013. To największe i najbardziej prestiżowe w Polsce oraz drugie w Europie spotkanie branży transportu szynowego.
Nasza płyta peronowa zagościła na Targach TRAKO2013. Miło jest nam w końcu stwierdzić, że rozpoczynamy nieodwołalnie obecność na rynku kolejowym. Stoisko jak na razie skromne, ale za to skuteczne. Udało nam się nawiązać znaczną ilość kontaktów, które powinny zaowocować rozwojem tej płaszczyzny naszej działalności.
Płyta peronowa typu P1
Kategoria:Komunikacja szynowa -Prefabrykowane płyty żelbetowe do budowy peronów.P1.1,0-Odległość pasa bezpieczeństwa od krawędzi płyty stanowiącej krawędź peronu wynosi 1000[mm].Szerokość pasa bezpieczeństwa wynosi 400[mm].Prefabrykat wykonywany na podstawie Aprobaty Technicznej IK 07-2013-0285-00Ścianka peronowa typ L1 i L2
Kategoria:Komunikacja szynowa - Prefabrykowane ścianki kątowe do budowy peronów.Prefabrykat wykonywany na podstawie Aprobaty Technicznej IK 07-2013-0285-00PTŻW Płyta tramwajowa-żelbetowa DUŻA
Kategoria:Komunikacja szynowa -Prefabrykowane płyty żelbetowe do zabudowy szyn o rozstawie 1435mm z gniazdami do mocowania sprężystego. Płyta wewnętrzna.PTŻZ Płyta tramwajowa-żelbetowa MAŁA
Kategoria:Komunikacja szynowa -Prefabrykowane płyty żelbetowe do zabudowy szyn o rozstawie 1435mm z gniazdami do mocowania sprężystego. Płyta zewnętrzna.